مبل راحتی
نوشته شده توسط : الکس

مجموعه  جدیدترین قیمت مبل راحتی در بازار تهران. مبل راحتی امروزه به یکی از اجزای جدایی ناپذیر منازل تبدیل شده است. غالبا افراد جدا از مبل استیل برای نشستن های روزمره و تماشای تلویزیون از مبل راحتی استفاده میکنند و اگر هم دارای منزل کوچک ی باشند و فقط امکان خرید یک دست مبل وجود داشته باشد همواره مبل راحتی به مبل استیل ترجیح داده می شود. از این رو مبل های راحتی در بازار با قیمت های متنوع و تنوع بسیار زیادی در رنگ و مدل و ابعاد وجود دارد. تا چند سال پیش شاید مبل ترکیه و حتی گاه مبل ایتالیایی در بازار ایران بسیار خودنمایی میکرد ولی با بالا رفتن قیمت ارز و گران شدن بیش از حد برخی مبلمان ترکیه و ایتالیایی و گسترش صنعت مبل سازی در کشورمان کارخانه ها و تولید های بزرگ و کوچک زیادی در زمینه تولید مبل و بویژه مبل راحتی بوجود آمدند و که پس از چند سال امروزه تولیدی های مبل داخلی جای مبلمان ترکیه را گرفته و با قیمتی کاملا رقابتی و کیفیتی بین متوسط تا خوب توانسته اند بازار مبل ایران را قبضه کنند.

امروزه خرید مبل راحتی به یکی از کارهای های سخت تبدیل شده است. تنوع بسیار زیاد مبلمان با قیمت های گاه کاملا متفاوت به یکی از معظلات خرید مبل تبدیل شده است. همچنین وجود فروشگاه های زیاد و متنوع در جای جای شهر باعث شده است خرید مبل به یک کار طاقت فرسا تبدیل شده و گاه روزها و هفته ها طول میکشد تا بتوانیم فقط کثری از فروشگاه های مبلمان را در شهر بزرگی مانند تهران بگردیم و باز هم امید داشته باشیم که شاید فردا در فروشگاه دیگری مبلی متفاوت با قیمتی مناسب پیدا کردم.

از این رو ما در سایت اتاق تصمیم گرفتیم در یک مطلب حدود 50 نوع مبلمان راحتی خوب و شیک را انتخاب کنیم و در کنار تصاویر آنها قیمت مربوط به هر کدام را نیز ذکر کنیم. همچنین لینک سایت فروشنده یا سایت تولیدی مبل را در کنار هر مدل قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید با مراجعه به سایت فروشنده صحبتهای نهایی خود را جهت خرید مبل از فروشنده مورد نظر داشته باشید.

در اینجا شایان ذکر است که سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت یا قیمت مبل ها ندارد و صرفا جهت سهولت کار شما بازدید کننده محترم این مرجع را برای قیمت 50 نوع مبل راحتی تهیه کرده است. در انتخاب این مبل ها سعی کرده ایم از نظر تنوع در طرح و قیمت بهترین نمونه های موجود را ارائه نماییم.

 

تصاویر و قیمت مبل راحتی چستر (مبل فریازان)

مبل مدل چستر یک مبل بسیار جالب و شیک است، این مبل 7 نفره با ترکیب ۳ + ۲+ ۱ + ۱ می باشد. این مبل قابلیت تولید با پارچه و چرم را دارا می باشد و دارای رنگبندی متنوع است

قیمت ست 7 نفره با پارچه و چرم ترک : 5,500,000 تومان

قیمت مبلمان ست 7 نفره با چرم طبیعی : 17,000,000 تومان

مبل راحتی چستر (3)

مبل راحتی چستر (2)

 





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 11 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: